BinGit FM

Search

Hulubalang

Isnin, 30 Januari 2012

Pengenalan

Assalamualaikum dan apa khabar semua? saya harap anda semua sihat ketika membaca apa yang saya tulis ketika ini hehehe... penulisan saya kali ini agak ringkas sebenarnya untuk post pertama saya, maklum lah rumah baru banyak benda yang perlu dibuat.. lagi pun saya tengah bekerja juga sekarang ini... tapi Alhamdulillah.. ketika blog ini masih lagi pembikinan, saya di bantu oleh 2 orang rakan blogger saya iaitu Fiza (adik kesayangan).. walau pun demam sudi juga membantu dan seorang lagi Nur hazirah yang sekarang ini tengah kerja hehehe... terima kasih buat mereka berdua jasa korang tetap dikenang Panglima Putih
  kepada pengunjung yang baru tengok blog ni terima kasih juga, walau pun ini adalah aktikel pertama, saya harap anda sudi lagi berkunjung ke sini.. setakat ini saja yang mampu saya lakukan buat masa ini, saya harap kita berjumpa lagi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan