BinGit FM

Search

Hulubalang

Jumaat, 10 Februari 2012

Makluman Untuk pembaca


Assalamualaikum dan Apa khabar untuk pembaca Blog, kali ini saya takde aktikel untuk ditulis sebenarnya sekadar ingin memaklumkan yang saya akan berehat seketika untuk berkongsi aktikel di ruangan ini. Sebab saya akan menjalani khursus Fasilitator anjuran kerjasama Biro Pendidikan Majlis Agama Islam Sarawak dan Hikmah, jadi untuk beberapa hari ini saya tidak ada kesempatan untuk berkongsi Aktikel.
 Insyaallah.. selesai saja saya menjalani khursus nanti kita akan bertemu di ruangan ini kembali. Dengan izin Nya  . Saya juga bersyukur kerana Kerana dipilih untuk menjalani bengkel ini kerana penyertaannya agak terhad, disebabkan faktor penginapan juga. Satu lagi sebab yang saya inginkan ialah berjumpa dengana Fasilitator Senior kerana mereka ini banyak pengalaman yang ada mahu dikongsikan bersama kami yang masih mempelajari untuk menjadi fasilitator yang boleh memberi manfaat kepada anak bangsa nanti. jadi setakat ni je yang mampu saya maklumkan kepada pembaca di ruangan ini kerana hendak bersiap ke masjid untuk solat Jumaat

Sekian, Waallahualam.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan